7 najlepších doplnkov WordPress CRM 2022

Hľadáte spôsob, ako spravovať potenciálnych zákazníkov a vzťahy so zákazníkmi na svojom webe WordPress?

Vstupenkou by mohol byť nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi alebo skrátene CRM. Aj keď existuje veľa skvelých nástrojov SaaS CRM a Salesforce je pravdepodobne najpozoruhodnejším príkladom, silu CRM môžete na svoj web WordPress priniesť aj pomocou špeciálneho doplnku WordPress CRM.

Týmto spôsobom sa nebudete musieť učiť nové rozhranie a pridávať úplne nový nástroj do svojho pracovného postupu len na riadenie vzťahov so zákazníkmi.

V tomto príspevku som zhrnul sedem najlepších doplnkov WordPress CRM, z ktorých väčšina ponúka bezplatnú verziu, ktorú si môžete vyskúšať (v niektorých prípadoch aj prémiové verzie s viacerými funkciami). Pre každý CRM plugin budem zdieľať jeho:

  • Kľúčové vlastnosti
  • integrácií
  • podrobnosti o cene

Začnime, pretože vaše vzťahy so zákazníkmi nepočkajú!

Obsah
  1. 1. Hub Spot
  2. 2. Jetpack CRM
  3. 3. Hromnica
  4. 4.FluentCRM
  5. 5.WPERP
  6. 6. UpiCRM
  7. 7. ZohoCRM
  8. Aký je pre vás najlepší doplnok WordPress CRM?

1. Hub Spot

HubSpot je populárny nástroj pre prichádzajúci predaj a CRM. Je to spoločnosť za šesť miliárd dolárov kótovaná na burze v New Yorku, vďaka čomu je o niečo väčšia ako priemerný vývojár doplnkov WordPress.

Nedávno však HubSpot urobil veľký tlak na to, aby sa dostal do priestoru WordPress, čo je pre vás výhodné, ak hľadáte doplnok WordPress CRM.

Jednou z najatraktívnejších vecí na HubSpot vždy bolo, že funkčnosť CRM je 100% bezplatná. To sa prenáša do doplnku WordPress, ktorý je tiež 100% bezplatný. Viac o tom, prečo spoločnosť za 6 miliárd dolárov rozdáva svoje nástroje neskôr.

kľúčové vlastnosti

Pokiaľ ide o doplnok HubSpot pre WordPress, skladačka má dve časti.

Po prvé, je tu samotné CRM. CRM nie je hosťované na serveroch vášho webu, ale môžete pristupovať ku kontaktom z hlavného panela WordPress, takže nemusíte chodiť na HubSpot zakaždým, keď chcete pracovať.

Ako som už spomenul, HubSpot je spoločnosť so 6 miliardami dolárov, takže ich CRM má veľkú moc pomôcť vám spravovať vašich zákazníkov; tu sa dozviete všetky podstatné detaily.

Toto je však príspevok o doplnkoch WordPress CRM, takže sa zameriam hlavne na to, čo získate v doplnku WordPress okrem možnosti zobraziť kontaktné údaje z vášho HubSpot CRM.

Po prvé, skutočne skvelá vec je, že doplnok HubSpot sa automaticky synchronizuje so všetkými existujúcimi formulármi, ktoré používate na svojom webe, aj keď ste ich vytvorili pomocou iného doplnku. HubSpot automaticky pridá všetky e-maily, ktoré zhromaždíte prostredníctvom týchto formulárov, do vášho CRM.

Potom vám doplnok HubSpot WordPress tiež pomôže vytvoriť:

  • Formuláre – Ak nechcete používať samostatný doplnok formulárov, HubSpot ponúka nástroj na tvorbu formulárov pretiahnutím myšou.
  • Kontextové okná – Zobrazte svoje formuláre ako kontextové okná.
  • Živý rozhovor – Chatujte so svojimi návštevníkmi prostredníctvom miniaplikácie živého rozhovoru.
  • E-mailový marketing – Navrhujte a odosielajte e-maily pomocou editora drag-and-drop. Získate tiež prístup k jednoduchej automatizácii e-mailu. Môžete napríklad odoslať automatický e-mail, keď niekto vyplní jeden z vašich formulárov.

A samozrejme, všetky tieto funkcie sa automaticky synchronizujú s vaším CRM. Ak vás napríklad niekto kontaktuje prostredníctvom vašej novej miniaplikácie živého rozhovoru, HubSpot ho automaticky pridá do vášho CRM.

integrácií

Okrem úhľadnej funkcie, ktorá automaticky zhromažďuje potenciálnych zákazníkov z vašich existujúcich formulárov WordPress, HubSpot prichádza aj s viac ako 300 integráciami.

Pretože HubSpot je taký veľký hráč v odvetví SaaS CRM, nemyslím si, že nájdete doplnok CRM špecifický pre WordPress, ktorý by sa približoval integráciám, ktoré môžete získať s HubSpot.

Okrem rôznych špecifických integrácií pre e-mailový marketing, platby a ďalšie služby má HubSpot aj integráciu Zapier, ktorá vám umožňuje pripojiť sa ku ktorejkoľvek z aplikácií na Zapier.

Ak sú teda pre vás dôležité integrácie, môže to byť pre vás ten najlepší doplnok CRM.

Nakoniec, ak máte obchod WooCommerce, môžete použiť rozšírenie HubSpot WooCommerce od MakeWebBetter na synchronizáciu obchodu s HubSpot. Toto je technicky integrácia tretej strany, ale tím HubSpot ju intenzívne propaguje.

Ceny

Ako ste sa už dozvedeli, doplnok HubSpot CRM a WordPress sú 100% zadarmo.

ako je to zadarmo? HubSpot vás v podstate chce priviesť do ich ekosystému, aby ste si nakoniec mohli kúpiť jednu z ich platených služieb na marketing, predaj alebo služby zákazníkom. Táto praktická grafika vysvetľuje základnú podstatu: základné CRM je bezplatné a HubSpot dúfa, že jedného dňa budete chcieť jeden z týchto centier, ktoré sú platenými službami:

Cenové plány HubSpot

Ak nechcete tieto doplnky? Môžete si vychutnať ich bezplatný WordPress CRM na podnikovej úrovni.

2. Jetpack CRM

Jetpack CRM

Jetpack CRM, predtým Zero BS CRM, je populárny doplnok WordPress CRM, ktorý spoločnosť Automattic získala v auguste 2019. Automattic je spoločnosť stojaca za populárnymi vlastnosťami WordPress, ako sú WordPress.com, WooCommerce a Jetpack.

Napriek názvu nepotrebujete použiť doplnok Jetpack len na používanie Jetpack CRM. Je 100% samostatný a prichádza v bezplatnej a platenej verzii.

Celkovo je to veľmi solídna možnosť, ak chcete natívne riešenie WordPress a potrebujete CRM zamerané na zákazníka. Má niektoré automatizačné funkcie, ale automatizácia nie je hlavným zameraním, ako je to v prípade ďalšieho účastníka na našom zozname (Groundhogg).

kľúčové vlastnosti

  • Spravujte neobmedzených klientov.
  • Vytvorte podrobné profily zákazníkov a podľa potreby ich segmentujte.
  • Vytvárajte cenové ponuky/návrhy a faktúry (môžete tiež zobraziť transakcie podľa zákazníka).
  • Pozrite si analýzu predajného lievika.
  • Ponúknite svoj vlastný zákaznícky portál.
  • Integrujte sa s množstvom nástrojov WordPress a SaaS.
  • Vytvorte si vlastné formuláre (alebo ich integrujte s niektorými doplnkami formulárov).
  • Posielajte e-maily priamo z Jetpack CRM.
  • Vyhradená integrácia WooCommerce na použitie ako CRM elektronického obchodu.
  • Vytvorte si vlastné sekvencie automatizácie.

integrácií

Jetpack CRM prichádza s množstvom integrácií pre ďalšie doplnky WordPress, ako aj nástroje tretích strán. Toto nie je úplný zoznam, ale mal by vám poskytnúť predstavu o tom, čo môžete integrovať s Jetpack CRM:

  • WooCommerce – Táto integrácia je dosť tesná, pretože Automattic je tiež tá istá spoločnosť za WooCommerce.
  • E-mailové marketingové služby – Mailchimp, ConvertKit, AWeber a ďalšie.
  • Doplnky formulárov: Gravitačné formuláre a kontaktný formulár 7.
  • Nástroje na generovanie potenciálnych zákazníkov: OptinMonster, Exit Bee a ďalšie.
  • Platobné systémy: Stripe, PayPal a ďalšie (dáta zákazníka môžete získať z platobného nástroja).

Ceny

Hlavný doplnok Jetpack CRM je 100% zadarmo. Bezplatná verzia je už svojou funkcionalitou pomerne štedrá. Bez zaplatenia centu budete môcť spravovať klientov, segmentovať kontakty, vytvárať cenové ponuky a faktúry, ponúkať špecializovaný klientsky portál a ďalšie.

Budete musieť zaplatiť iba vtedy, ak chcete získať prístup k niektorým alebo všetkým prémiovým rozšíreniam. Ak chcete získať prístup k rozšíreniam, môžete si zakúpiť jednotlivé rozšírenia alebo zakúpiť balík viacerých rozšírení.

Jednotlivé rozšírenia stoja od 29 do 129 USD, v závislosti od rozšírenia, pričom väčšina rozšírení je v rozmedzí 49 až 79 USD. Balíky s úplným prístupom začínajú na 204 USD ročne na prístup ku všetkým rozšíreniam.

K dispozícii je aj lacnejší balík Freelancer, ktorý stojí 132 dolárov ročne a poskytuje vám prístup k štyrom rozšíreniam: Invoicing Pro, Gravity Forms, PayPal Sync a Woo Sync.

3. Hromnica

Groundhogg WordPress CRM

Groundhogg je natívny doplnok WordPress CRM, ktorého cieľom je ponúkať vysokovýkonné funkcie automatizácie marketingu, ktoré sa rovnajú nástrojom SaaS, ako sú ActiveCampaign a ConvertKit. 

Ak chcete nastaviť vlastné zúženia a automatizačné sekvencie, myslím si, že toto je najlepší natívny doplnok WordPress CRM, aký nájdete. Ak však hľadáte jednoduchý spôsob, ako sledovať svoje kontaktné údaje, myslím si, že je to prehnané a radšej by ste mali použiť nástroj ako Jetpack CRM.

Jednou z vynikajúcich funkcií Groundhogg je jeho integrácia s inými doplnkami WordPress, ktoré vám umožňujú nastaviť automatizačné sekvencie pomocou spúšťačov/akcií. Môžete napríklad spustiť automatizačnú sekvenciu, keď si zákazník WooCommerce zakúpi určitý produkt alebo pridá produkt do košíka.

kľúčové vlastnosti

  • Úplný kontakt CRM.
  • Neobmedzené kontakty.
  • Pridajte vlastné polia na uloženie ďalších informácií.
  • Flexibilná automatizácia marketingu.
  • Presuňte nástroj na tvorbu lievika pre automatizačné sekvencie. Zostavte lieviky z 18 hlavných akcií/spúšťačov plus ďalšie spúšťače pre kompatibilné doplnky (ako WooCommerce).
  • Odosielajte e-mailové kampane (na dosiahnutie najlepších výsledkov použite špecializovanú službu SMTP).
  • Integrované správy a analýzy.
  • Súlad s GDPR a ďalšími zákonmi o ochrane osobných údajov.

integrácií

Ako natívny doplnok WordPress má Groundhogg integráciu s niektorými ďalšími populárnymi doplnkami WordPress vrátane WooCommerce, Easy Digital Downloads, LifterLMS, LearnDash, Gravity Forms, Divi, Elementor a ďalších.

Je tiež kompatibilný s nástrojmi tretích strán vrátane Zapier, ThriveCart, Twilio, HelpScout a akoukoľvek službou SMTP (pre e-maily). Groundhogg má tiež špecializované integrácie pre služby odosielania e-mailov, ako sú SendGrid, Elastic Email a ďalšie.

Ceny

Groundhogg má bezplatnú základnú verziu na WordPress.org, ale na pokročilé automatizačné funkcie a integrácie budete potrebovať platenú verziu. 

Prémiové plány sa pohybujú od 240 USD ročne za základné funkcie na jednej stránke po 480 USD ročne pre všetky doplnky až na piatich stránkach (alebo 960 USD za biele označenie agentúry a až 25 stránok).

V prípade doplnku WordPress sa cena Groundhogg môže zdať drahá. Ale keď si uvedomíte, že ide proti iným nástrojom SaaS náročným na automatizáciu, ako sú ActiveCampaign, ConvertKit a HubSpot, myslím si, že je to v skutočnosti dosť lacné, najmä preto, že neexistujú žiadne obmedzenia kontaktu. Ak však tieto funkcie automatizácie nepotrebujete, možno budete chcieť zvážiť iný doplnok WordPress CRM.

4.FluentCRM

Plynulé CRM

FluentCRM je ďalší natívny doplnok WordPress CRM, ktorý sa dodáva v bezplatnej verzii na WordPress.org a v prémiovej verzii s viacerými funkciami.

Ponúka úplné kontaktné CRM, niektoré automatizačné funkcie a hĺbkovú integráciu zoznamu. Nemyslím si, že je taký flexibilný ako Groundhogg, ale stále by mal mať dostatok automatizačného výkonu pre mnohých používateľov.

Celkovo si myslím, že FluentCRM patrí medzi Jetpack CRM a Groundhogg, čo z neho môže urobiť dobrú voľbu, ak primárne hľadáte kontaktné CRM, no napriek tomu chcete mať možnosť nastaviť niektoré pravidlá automatizácie a vytvoriť e-mailový marketing. Zvončeky.

kľúčové vlastnosti

  • Podrobné kontaktné CRM vrátane histórie nákupov, lístkov na podporu atď.
  • Segmentácia kontaktu.
  • E-mailový marketing – posielajte e-maily a sledujte otvorené štatistiky.
  • Navrhujte e-maily pomocou editora blokov.
  • automatické odpovede.
  • Automatizácia e-mailového marketingu s integráciou populárnych doplnkov.
  • Vstavaná analytika.
  • A/B testy.
  • Vstavaný tvorca formulárov na generovanie potenciálnych zákazníkov.
  • Integruje sa s inými doplnkami formulárov.

integrácií

Vďaka prémiovej verzii má FluentCRM množstvo integrácií s populárnymi doplnkami WordPress, ktoré sa primárne zameriavajú na doplnky elektronického obchodu, LMS, členstva, formulárov a automatizácie. Niektoré príklady sú WooCommerce, Easy Digital Downloads, LearnDash, MemberPress, Platené členstvo Pro, Elementor Forms, Restrict Content Pro a ďalšie.

Funguje tiež s akýmkoľvek webhookovým konektorom vrátane Zapier, Integromat, Pabbly a Integrately.

Okrem toho môžete použiť doplnok FluentSMTP vývojára na odosielanie e-mailov pomocou poskytovateľov tretích strán, ako sú SendGrid, Mailgun, Amazon SES a ďalšie.

Ceny

FluentCRM má bezplatnú základnú verziu dostupnú na WordPress.org.

Ak chcete všetky funkcie a integrácie, existujú tri plnohodnotné prémiové možnosti. Jediné rozdiely medzi plánmi sú v počte stránok, na ktorých môžete FluentCRM použiť:

  • Jedna stránka – 129 dolárov
  • Päť miest – 249 dolárov
  • 50 miest – 499 dolárov

5.WPERP

WP-ERP - CRM Plugin pre WordPress

Skratka pre WordPress (WP) Enterprise Resource Planning (ERP), WP ERP sa zameriava na riadenie všetkých aspektov vašich interných a externých vzťahov.

Na vonkajšej strane získate prístup k podrobnému CRM, kde môžete spravovať potenciálnych zákazníkov a komunikovať so zákazníkmi. A na domácom fronte získate nástroje pre ľudské zdroje (HR) a účtovníctvo. Môžete napríklad spravovať čas dovolenky pre svojich zamestnancov.

Pretože tento príspevok je o doplnkoch WordPress CRM, zameriam sa takmer výlučne na aspekt CRM WP ERP, ale nezabudnite, že je toho viac, ak sa vám páči myšlienka mať tieto ďalšie funkcie.

kľúčové vlastnosti

Opäť sa zameriavam len na funkcie CRM, nie na nástroje účtovníctva či riadenia zamestnancov.

  • Užitočný prehľad palubnej dosky.
  • Spravujte neobmedzené kontakty vrátane správy životnej fázy, interných poznámok a ďalších.
  • Pokročilé vyhľadávanie kontaktov.
  • Posielajte e-maily kontaktom priamo z hlavného panela WordPress.
  • Protokol aktivít na jednoduché zaznamenávanie hovorov, stretnutí, e-mailov a textových správ.
  • Samostatná oblasť na riadenie B2B (business to business) vzťahov. Pre jednu spoločnosť môžete pridať viacerých zástupcov.
  • Synchronizujte s množstvom nástrojov na import kontaktov.
  • Pridajte vlastné polia na zhromažďovanie ďalších informácií.
  • Nastavte si automatizované pracovné postupy na odosielanie e-mailov a vytváranie kontaktov.

integrácií

WP ERP nemá najväčší zoznam integrácií na svete, ale ponúka integráciu s rôznymi elektronickými obchodmi, helpdeskom a ďalšími nástrojmi vrátane WooCommerce, Mailchimp, Salesforce, HubSpot, Gravity Forms a ďalších.

Ceny

WP ERP Core Plugin je bezplatný a dostupný na WordPress.org. WP ERP Pro začína na 12,99 $ mesačne. Funkcionalitu hlavného pluginu môžete rozšíriť o prémiové rozšírenia. Ak chcete využívať aj funkcie správy zamestnancov, každý zamestnanec stojí 3 doláre mesačne. Ak zvolíte ročnú fakturáciu, môžete ušetriť 16 %.

6. UpiCRM

Upi-CRM WordPress Plugin

UpiCRM je takmer úplne bezplatný doplnok WordPress CRM. Rovnako ako WP-CRM nemá práve najokázalejšie/používateľsky najprívetivejšie rozhranie, ale dokáže to zvládnuť, ak hľadáte funkčný bezplatný doplnok WordPress CRM.

Má tiež skvelú funkciu, ktorá vám umožňuje spravovať potenciálnych zákazníkov z viacerých stránok, čo môže byť veľkým lákadlom, ak vaša firma používa samostatné inštalácie WordPress.

kľúčové vlastnosti

  • Zbierajte potenciálnych zákazníkov z akéhokoľvek doplnku formulárov vrátane Gravity Forms, Ninja Forms, Contact Form 7 a ďalších.
  • Pridajte potenciálnych zákazníkov z viacerých serverov pomocou vstavanej funkcie master/slave.
  • Priraďte potenciálnych zákazníkov konkrétnym používateľom a odošlite e-maily s upozornením, keď príde nový potenciálny zákazník.
  • Dashboardy na zobrazenie kľúčových prehľadov a KPI.
  • Sledujte zdroje potenciálnych zákazníkov pomocou značiek zdroja návštevnosti alebo UTM.
  • Použite stavy na usporiadanie potenciálnych zákazníkov (napríklad „kvalifikovaný“, „v procese“, „uzatvára sa“ atď.).
  • Nakonfigurujte automatické akcie na základe spúšťačov. Napríklad „Zmeniť stav potenciálneho zákazníka pri priradení používateľovi X.“

integrácií

Podobne ako WP-CRM, ani UpiCRM toho v integračnom oddelení veľa nemá.

Existuje doplnok na integráciu Tabuliek Google, ktorý vám umožňuje importovať potenciálnych zákazníkov z Tabuliek Google do UpiCRM.

So Zapierom by ste pravdepodobne mohli vytvoriť nepriamu integráciu s inými aplikáciami tak, že použijete Zapier na import aplikácie do Tabuliek Google a potom pomocou integrácie vytiahnete tieto údaje z Tabuliek Google.

Ceny

UpiCRM je takmer úplne zadarmo.

Bezplatná základná verzia je k dispozícii na WordPress.org. Zaplatiť musíte iba vtedy, ak chcete integračný doplnok Tabuľky Google, ktorý stojí 29 USD.

7. ZohoCRM

Zoho-CRM

Zoho CRM je samostatný CRM SaaS, ktorý môžete jednoducho integrovať s WordPress prostredníctvom vášho obľúbeného doplnku formulárov (vrátane kontaktného formulára 7, gravitačných formulárov, Ninja formulárov atď.).

Je to celkom robustný CRM zameraný na predaj, doplnený funkciami, ako je hodnotenie potenciálnych zákazníkov, kanály obchodov, vlastné informačné panely a ďalšie.

Keďže to však nie je natívny doplnok WordPress, budete musieť spravovať svoje CRM z cloudového dashboardu Zoho CRM namiesto vášho WordPress dashboardu.

kľúčové vlastnosti

  • Správa potenciálnych zákazníkov vrátane vlastných polí.
  • Hodnotenie perspektívy.
  • Správa dohôd a kanálov.
  • Automatizácia pracovného toku.
  • Omnikanál (e-mail, telefón, sociálne siete a zákaznícke portály).
  • Integrovaná analýza a správy.
  • Umožnenie predaja s cenovými ponukami, partnerskými portálmi, kalendármi a ďalšími.
  • Predikcia a manažment územia.
  • Vlastný generátor prehľadov.
  • Výchova a segmentácia potenciálnych zákazníkov.

integrácií

Keďže ide o nástroj SaaS, Zoho CRM v skutočnosti nemá žiadnu vstavanú integráciu s doplnkami WordPress. Existuje integračný doplnok Zoho CRM od tretej strany – WooCommerce, ale to je tak všetko.

Ako som už spomenul, väčšinu doplnkov formulárov WordPress môžete tiež pripojiť k Zoho CRM a pridať potenciálnych zákazníkov priamo do svojho CRM. Môže to vyžadovať doplnky tretích strán, ale zoznam obsahuje:

  • kontaktný formulár 7
  • gravitačné formy
  • ninja formy
  • WPForms (ale potrebujete doplnok Zapier)

Má však veľa integrácií s inými nástrojmi SaaS vrátane Zapier, Trello, Zoom, Mailchimp, PayPal, Google Analytics a mnohých ďalších.

Ceny

Zoho CRM má bezplatný základný plán, ktorý podporuje až troch používateľov s obmedzenými funkciami. Potom sa budete musieť rozhodnúť pre jeden z platených plánov, ktoré sa účtujú na základe počtu používateľov, ktorých máte, a funkcií, ktoré potrebujete.

Ak potrebujete platené programy, začínajú na 14 USD/používateľ/mesiac s ročnou fakturáciou alebo 20 USD/používateľ/mesiac s mesačnou fakturáciou. Tu je úplné porovnanie funkcií bezplatných a platených plánov.

Aký je pre vás najlepší doplnok WordPress CRM?

Teraz k dôležitej otázke: ako si vybrať najlepší doplnok WordPress CRM pre vaše potreby? Hoci každý nástroj má svoje opodstatnenie, mám dve odporúčania, ktoré sú podľa mňa dobrým východiskovým bodom.

Po prvé, ak chcete maximálne flexibilné a rozšíriteľné CRM, myslím, že by ste si mali vyskúšať doplnok HubSpot. Ako som už spomenul, HubSpot je miliardová spoločnosť, takže samotní vývojári WordPress jednoducho nemôžu konkurovať hĺbke funkčnosti, ktorú HubSpot ponúka.

Alebo ak chcete natívne riešenie WordPress, ktoré ponúka aj pokročilé funkcie automatizácie, zvážte Groundhogg. Vďaka vstavaným integráciám pre obľúbené doplnky LMS a eCommerce Groundhogg veľmi uľahčuje vytváranie vlastných automatizačných lievikov a je cenovo efektívnejší ako nástroje SaaS, pretože umožňuje neobmedzené kontakty.

Samozrejme, ak nepotrebujete všetky tieto funkcie, potom tieto nástroje môžu byť prehnané a v skutočnosti sa môžu cítiť trochu ohromujúce, pretože sú také flexibilné.

Ak je to tak, myslím, že Jetpack CRM môže byť vašou najlepšou voľbou. Je to skvelé ľahké CRM zamerané na zákazníka v natívnom balíku WordPress. Akvizíciou spoločnosti Automattic si tiež môžete byť istí, že tu budete na dlhé trate a budete mať za sebou veľmi etablovaný tím. FluentCRM tu môže byť tiež vhodný, pretože je o niečo flexibilnejší ako Jetpack CRM, pokiaľ ide o automatizáciu.

Máte nejaké otázky týkajúce sa výberu najlepšieho doplnku WordPress CRM pre vaše potreby? Pýtajte sa v komentároch!