Aký by bol najlepší názov pre marketingový blog?
Už sa nestaraj.
V tomto príspevku máte dostatok nápadov na vytvorenie pôvodného názvu pre váš blog.
Ukážem vám viac ako 160 príkladov názvov marketingových blogov.
Ste pripravení nájsť perfektný názov pre svoj blog?
Brilantné
Najprv však uvediem tri kritériá, ktoré odporúčam svojim priateľom pri výbere najlepšieho názvu pre váš blog.
Na výber dokonalého názvu blogu existujú 3 kľúčové body
Názov blogu musí spĺňať tri jednoduché kritériá:
#1. Že sa ti to páči.
#2. Ľahko zapamätateľné
- Použite slovo súvisiace s témou blogu, ktorú pozná potenciálne publikum. Napríklad známe slová z blogu o varení: recepty, šéfkuchár, kuchár, chuťovka, jesť, ochutnať, aróma, sviečka, korenie-máte to.
- Zahrňte výhodu spojenú s vašou témou blogu. Napríklad: Osobné financie: úspory. Peniaze online: pasívny príjem, zárobky. Vo vašom prípade? uvidíte nižšie …
#3. Dostupnosť.
Koncové krátke domény en.com nie je ľahké získať. Zostáva málo.
Veľmi podobné al.com máte el.co, čo je terminál pre Kolumbiu.
Nevadí, v Mexiku môžete použiť doménu z Kolumbie. Idem ďalej, v Latame si môžete kúpiť jeden z Kanady. Napríklad: „agilmatemati.ca“
Ak to dáva zmysel téme blogu, nie je problém s použitím akéhokoľvek terminálu.
Vždy odporúčam, aby ste si svoj hosting a názov svojej domény kúpili pomocou Siteground, pretože s nimi mám veľmi dobré skúsenosti. Super rýchle a Google to miluje. 100% odporúčané.
Tipy na výber originálneho názvu pre váš blog
1.-Zabudnite na super mega originál.
Uvidíte stovky príkladov, ktoré nie sú z iného sveta, ani jedinečné, ani dokonalé. Sú jednoduché.
2.-Nechystáš sa pokaziť
Ak zmeníte názor, na blog môžete kedykoľvek vložiť iné meno, nič nie je stratené. Urobil som to raz a bolo to také jednoduché, ako poslať správu na Siteground .
3.-Na dĺžke nezáleží.
Úplne chápem, že sa nechceš pokaziť od samého začiatku.
Trochu sa obávate, že vymyslíte perfektný názov pre svoj blog.
Meno, ktoré odštartuje jeden z projektov, ktoré navždy poznačia váš život.
Nebuď smutný. To isté sa stalo aj mne. Strávil som mesiace recitovaním slovných spojení do vetra.
A vidím to každý deň na nových blogerkách.
Nestrácajte viac času.
160+ príkladov mien pre marketingové blogy
Fiktívne správy
Informovanosť o banneroch
Fiktívny trh
Ťažký rám
CopyBlogger
CopyHackeri
CoSchedule
Titulná publikácia
Pokročilá funkcia
Redakčná nadsázka
Bannerový papier
Čítajte oceľ
E-poradenstvo
e-marketér
Rásť, pestovať
Produkovať beletriu
Trhový názov
Dizajn vlajky
Vynikajúca hybnosť
Správa o podpise
Veľké slovo
Prístup k mottu
Symbolový kontakt
Logo oznámenia
Marketing Land
Marketingoví prof
Blog Moz
Oktopost
Zobudiť znak
Mimoriadne úsilie
Elevate Poster
Tematické správy
Názov článku
Povedz dáždnik
Tlač nadpisu
Téma vpred
Znaková kronika
Titulný list
Rozsah plagátu
Pomáhajú vlajky
Agentúra symbolov
Audio plagát
Skvelé čítanie
Názov príbehu
Tematický celok
Znak denníka
Nahlásiť vlajku
Doručenie loga
Veľká dodávka
Zvukový signál
Pomenujte slová
Skvelý brief
Super kontakt
Veľké pokrytie
Rozsah loga
Zdvíhanie sloganov
Tematická propagácia
Výroba dáždnikov
Rozsah symbolu
Vyššia pevnosť
Veľký kanál
Podpisová agentúra
Kontext témy
Týždenný názov
Podpísať omšu
Fakty o vlajke
Veľký rozsah
Téma symbolu
Vlajková reklama
Skvelá pomoc
História predmetu
Testovacie materiály
Točenie je na hovno
Predajný lev
Najlepšie umiestnenie
Sledujte Mavena
Odskočiť
Vero
Písací oblek
Predmetné upozornenie
Testovacie zobrazenie
Tlač modelu
Spustiť trh
Pilotný scenár
Informácie na obrazovke
Propagácia hrnca
Pinta reklama
Pivovarníci tlačia
Štúdium piva
Počet vecí
Knihy funkcií
Tvrdá informácia
Rozšírený text
Hype príbeh
Trhový kanál
Správy o predaji
Informačný príbeh
Položiť otázku
Hromadný článok
Sériové produkcie
Poznajte zápletku
Šesť pixelov od seba Explorer
siete
sociálne Prieskumník sociálnych sietí
Rozsah článku
Cieľ agentúry
Fiktíva úsilia
Registrácia inzerátu
Posilnite slovo
Správa o predaji
Výstražné správy
Čítanie reklám
Kópia reklamy
Správa o predaji
Masívna pomoc
Drive Word
Hromadná masáž
Propagácia pomoci
Terénna kampaň
Outreach Producer
Dodanie reklamy
Písanie oznámenia
Kanál prebudenia
Posilnite cesto
Zdvihnite fakty
Predať Predať
Poviedky
Mimo zástrčky
Povedz cieľ
Rozšírené preferencie
Zmysel slova
Počúvaj producent
Krok rozsahu
Znalosť reklamy
Rozsah výrobku
Press Product
Zdvihnite čítanie
Masívny pokrok
Informačná produkcia
Impulzný agent
Rozsah kompasu
Pokrytie nárazom
Slovo mimo
Písomný rozsah
O predaji
Dátový kontakt
Produkovať hit
Počúvaj kroniku
Kopírovací konektor
Predaj filmov
Čítajte ďalej
Prečítajte si impulz
Prebudenie papiera
Preferencia zvuku
Kapitola Pomoc
Vedomá kniha
Správa o prístupe
Pomoc so skriptami
Streamer Drive
Veľký informovaný
Zmysel pre tému
Aegis Hype
Zásuvkový oblek
Ukážka udalosti
Slip predaj
Prečo jazdiť
Výhodný trh
Informovanosť kupujúceho
Posilnite komentáre
Deli prebudiť
Predať Propagáciu
Jednoduchý spôsob, ako pomenovať blog
Nemusíte znova objavovať koleso. Tvoja mama ti dala pred rokmi dobré meno.
Výhodou vlastného názvu blogu je, že je jedinečný, ale aj dostatočne všeobecný, aby ste mohli písať blog na akúkoľvek tému.
Napríklad blog VilmaNuñez.com o online marketingu. Zakaždým, keď človek na internete uvedie svoje meno, všetci vieme, na koho sa odvoláva.
Vaše vlastné meno vám bezpochyby pomôže vybudovať si osobnú značku.
Postupujte podľa tohto postupu pri výbere dokonalého názvu: Marinačná stratégia
Jadrom veci nie je výber toho najlepšieho, ale vylúčenie 2 z 3 … teda 2, ktoré s vami najmenej rezonujú.
Proces odstraňovania v troch krokoch:
- Vyberte 3 mená pre svoj blog.
- Vložte ich do marinády, kde ich môžete denne vidieť.
- Nechajte sa eliminovať 1 na 1, kým vám nezostane iba perfektné meno.
Teraz mi povedzte, aké mená chcete marinovať?
Nezabudnite, že na vás čakajú vaše sny.
Projekt, ktorý sa chystáte realizovať?
Tvoj vlastný web?
Vaše budúce podnikanie?
Všetko je tam … čaká na vás.
Čakajú, kým sa rozhodnete: „Dnes je deň, kedy si splním sny.“
Čakajú na vás, keď hodíte kockou.
Tak neseďte. Vezmite list a napíšte svojich troch kandidátov.
Už nemusíte chodiť v kruhoch.
Ďalším krokom je urobiť rozhodnutie. Ďalším krokom je začať hneď. Ďalším krokom je vytvoriť si blog teraz.
Tu je môj sprievodca všetkými krokmi k vytvoreniu blogu . Rovnaké kroky, aké používate pri vytváraní tohto.
Pretože vaše sny sa dosahujú posunom vpred.